Často kladené dotazy
O každém kroku tě budeme informovat e-mailem. Každý diář je zpracovaný od objednávky přes vazbu až po odeslání ručně, proto prosíme o trpělivost. Celý proces může standardně trvat až 20 pracovních dní od zadání tvé objednávky po doručení na tvou adresu.
V popřípadě, že jsi za produkt zaplatil, ale neobdržel jsi potvrzovací email do doručené pošty, prosíme zkontroluj, zda nespadl do spamu. Pokud ho nenajdeš ani v této složce, kontaktuj nás na e-mailové adrese info@artida.cz abychom zjistili, kde se tvá objednávka zasekla.
Každá objednávka je ručně zpracovaná, proto prosíme o trpělivost. V běžném případě předáváme tvůj balíček kurýrovi Zásilkovny od objednávky do dvou týdnů, avšak v závislosti na období v roce se tato doba může prodloužit až na tři týdny. Po převzetí objednávky kurýrem se Zásilkovna pak o vše postará a dodání poté proběhne za jeden až dva pracovní den. Samozřejmě o každém kroku tě budeme informovat.
I přesto, že každou objednávku pečlivě kontrolujeme, může se stát, že během doručení dojde k jejímu poškození. Velice nás to mrzí, ale bohužel i to se může stát. Veškeré informace o vrácení či reklamaci zásilky najdeš na www.artida.cz/reklamace nebo nám rovnou napiš na e-mailovou adresu info@artida.cz, kde nám prosím popiš svůj problém (klidně vše nafoť, ať víme, přesně co se stalo), číslo objednávky a tvé kontaktní údaje a my tě budeme neprodleně kontaktovat.
Velice nás mrzí, pokud ti tvůj objednaný diář nevyhovuje. Veškeré informace o reklamaci najdeš na stránkách www.artida.cz/reklamace nebo nám napiš na info@artida.cz.
Všichni to známe, po výplatě rádi objednáváme co nechceme nebo jsme se překlikli a objednali co neměli. Nezoufej, vše můžeme napravit. V případě, že jsi objednal/a co jsi nechtěl/a, prosím kontaktuj nám co nejdříve, nejlépe do 24 hodin od objednání, abychom byli schopni tvou objednávku upravit či stornovat. V případě, že zjistíš problém později, není nic ztraceno. Kontaktuj nás na info@artida.cz, napiš nám číslo objednávky včetně nutné změny či potřeby storna a společně vše napravíme.
Doprava
Veškerá doprava probíhá prostřednictvím Zásilkovny. Cena poštovného je tak v závislosti na jejich možnostech doručení. Standardní cena doručení po ČR do úschoven Zásilkovny či na přesnou adresu se tak pohybuje od 56 do 96 korun. Více informací o doručení Zásilkovnou a jejich ceník najdeš na stránkách www.zasilkovna.cz/eshopy/doruceni-do-ceske-republiky.
Jelikož balíčky doručujeme prostřednictvím Zásilkovny, standardní doručení probíhá především v rámci ČR, ale i SR. V případě SR najdeš kompletní ceník zde. V případě potřeby doručení do jiné země nás neváhej kontaktovat na adrese info@artida.cz a vymyslíme možnost ideální dopravy přímo pro tebe.
Jelikož je každý diář je zpracovaný ručně, jedná se o delší proces, který nelze bohužel zajistit přes noc. Doba od zadání objednávky až po doručení na tvé místo určení může standardně trvat až 20 pracovních dní. Samozřejmě vše záleží také na období, ve kterém svou objednávku vytvoříš. Proto prosím pamatuj, že pokud potřebuješ diář například na začátek nového školního či kalendářního roku, objednej diář nejméně měsíc předem, abys měl jistotu, že svůj nový rok nezačínáš bez diáře.
V případě, že si nestihneš vyzvednout zásilku v jedné z úschoven Zásilkovny, prosím kontaktuj nás na info@artida.cz nebo přímo na Zásilkovnu, prostřednictvím sms či potvrzovacího e-mailu. Dobu pro vyzvednutí zásilky ti prodlouží až o 21 dní.
Balíček je možné objednat pouze přes služby Zásilkovny, se kterou máme ty nejlepší zkušenosti, pokrývá celou ČR a SR a víme, že balíček dorazí včas a v pořádku přesně podle času určení. Přes Českou poštu balíčky v této chvíli neodesíláme.
Platba
Objednávku je možné zaplatit pouze předem, a to přes platební bránu GoPay nebo bankovním převodem. Po kompletaci objednávky si vybereš jednu z možností platby. Poté krok po kroku budeš naveden, jakým způsobem svou objednávku zaplatit.
Cenu za svou objednávku uvidíš v košíku. Po zvolení možnosti doručení ti k této částce bude připočtena ještě cena za doručení v rámci ČR a SR. V případě, že bys chtěla/a doručit objednávku do jiné země, prosíme kontaktuj nás na info@artida.cz a společně vymyslíme nejvhodnější možnost doručení.
V případě, že nebyla platba provedena, budeš opětovně vyzván/a k zaplacení objednávky. Samozřejmě technika je technika a může se ve výjimečných případech stát, že ti platba byla stržena dvakrát. V tomto případě nás prosím ihned kontaktuj na info@artida.cz s číslem objednávky a obratem ti budou peníze vráceny zpět.
Více o diářích
V současné chvíli nabízíme diáře Artida pouze na stránkách www.artida.cz, kde si můžeš svůj diář sestavit přímo na míru.
Veškeré diáře jsou vyráběny a ručně vázány v srdci Evropy, v Praze.
Obsahem diáře je 130 stránek s papírem o gramáži 100 g/m3.
Spolupráce
Velice nás tvůj zájem těší. Proto nám prosím napiš na info@artida.cz proč bys s námi tuto spolupráci chtěl/a navázat a co od ní očekáváš a my tě budeme v nejbližší možné době kontaktovat. Jistě najdeme společnou řeč.
Jsme plně otevření jakékoliv prezentaci a spolupráci. V případě, že máš nápad či návrh na vzájemnou spolupráci, neváhej nás kontaktovat na info@artida.cz.